tisdag 8 januari 2013

Veckomeddelande v.2



Hej på er!

Nu kör en ny vårtermin igång och jag ser fram emot ett fortsatt roligt och bra arbete med er elever och föräldrar. Tänk vilken tur jag haft, att just jag fått Grästorps bästa barn och föräldrar i ”min” klass. Det är fantastiskt kul att arbeta med er alla.

Jag vill börja med att tacka för den fina och goda presenten jag fick av er innan jul. Tack så mycket!

Under första veckan kommer vi att vara på konserthuset, start- och sluttider är enligt schema. I slutet av veckan kommer vi få svar på mögelprovtagningen och utifrån det svaret får vi reda på var vi ska vara sen.

På onsdag och torsdag kommer vi att ha idrott, glöm inte att ta med ombyte.

På fredag åker klassen till Vattenpalatset tillsammans. Vi åker från Lunneviskolan kl. 08.50 och kommer tillbaka vid 12-tiden. Alla börjar 08.50 denna dag. Vi kommer att använda pengar som barnen tjänat när de sålt kakor för att betala inträde. 

Alla får ta med sig frukt eller en liten fika.


Hälsningar Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar